I Gudbrandsdal Energi har vi alltid vært opptatt av at kundene våre ikke skal betale for mye for strømmen de bruker. Samtidig ser vi på det som vår plikt som strømleverandør å bidra til at vi bruker mindre strøm. Ved å redusere strømforbruket sparer en både penger og miljøet. Det er en måte å leve mer bærekraftig på.
Teknologi gir oss gode verktøy for å redusere strømforbruket vårt. Men teknologi er ingenting verdt uten mennesker og vår evne til å ta de riktige valgene. I Gudbrandsdal Energi satser vi på mennesker som kan hjelpe deg.
Ekte mennesker og gode løsninger er viktig for å kunne levere god kundeservice.
Takket være hardt arbeid over flere år kunne vi endelig i 2023 igjen si at vi har landet mest fornøyde strømkunder.
Dersom vi har avtale med din netteier om gjennomfakturering, så får du både strøm og nettleie på samme faktura.
Her finner du liste over alle netteierne vi har avtale med.
Våre tjenester hjelper deg med å dra nytte av de rimeligste timene i døgnet. Dette innebærer flytting av forbruk eller rett og slett gi deg bedre oversikt over strømforbruket i hjemmet ditt. Appen vår knytter sammen disse tjenestene på ett sted.
Noen av tjenestene vi tilbyr er:
Gjennom appen får du også en av markedets beste løsning for smartlading av elbil. Den gir automatisk besparelse hver gang du lader.
Puls gjør det lettere å forstå hvilke enheter som trekker mest strøm i huset ditt, og dermed enklere å senke forbruket. Du ser hvor mye strøm du har brukt hittil i dag og hva det har kostet. Pris 39 kr/mnd.
Ved å booke time med strømsparerådgiver får du innføring i bruk av appen og hvordan bruke app som et verktøy for å redusere strømforbruket. Vi går igjennom typiske strømtyver og ditt forbruksmønster. Vi viser deg hvordan du kan følge med på strømpriser og hvordan du kan bruke appen til din fordel.
Som privatkunde hos oss har du tilgang på en rekke gode tilbud og faste rabatter. I tillegg til å være best på kundeservice, har vi også samarbeidspartnere som gir deg unike rabatter. Det lønner seg nemlig å være kunde hos oss!
Se våre kundefordeler her.
Dersom du har spørsmål om oss eller noen av våre tjenester så finner du ofte stilte spørsmål her.
Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter:
E-post: marked@ge.no
Chat: Via ikon i høyre hjørne på nettsiden vår eller Facebook
Telefon: 61 29 47 00
Våre åpningstider er mandag – fredag 08.00–15.15.