Gudbransdal Energi har også i år Norges mest tilfredse- og lojale kunder innen sin bransje, i følge Norsk Kundebarometers undersøkelse i 2012.
Vi toppet barometeret også i 2011. Sammenligner vi oss med samtlige av de største bedriftene i Norge kommer vi ut på en 9 plass.
Dette er vi ikke rent lite stolte av - men vi skal bli enda bedre!
Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn femten år målt tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Mer enn 8900 norske forbrukere har deltatt i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra.
Til sammen 192 virksomheter fra 40 ulike bransjer får sin årlige dom fra norske forbrukere.
Gjennom 2022 har vi opplevd et kraftmarked uten like, med høye pristopper og lave prisbunner. I 2023 forventer vi et fortsatt uforutsigbart ...
Målet vårt er å hjelpe kundene våre å spare så mye som mulig på strømmen. Nå lanserer vi i samarbeid med en lokal oppfinner fra Lill...