Mange henvendelser gir økt svartid

Det er veldig mange som kontakter oss om dagen. Det medfører økt svartid på telefon og e-post.

Sjekk derfor ut våre Ofte stilte spørsmål, kanskje finner du svar på det du lurer på der og slipper ventetiden.

Lurer du på hvor den nye Min side/app ble av? Vi støtte på et problem ved lansering, derfor er vi tilbake på gammel versjon.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Jeg vil ikke bli husket i en nettleser lenger. Hvordan kan jeg slå av dette?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Jeg vil ikke bli husket i en nettleser lenger. Hvordan kan jeg slå av dette?

I Vipps kan du få oversikt over hvilke nettlesere du blir husket med Vipps Logg inn, og velge å slette denne huskingen.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?