Dette lurer flest kunder på

Det er mange som kontakter oss for tiden så ventetid kan måtte påregnes. Vi har samlet en del av de vanligste spørsmålene og svarene på en egen side.

-> Klikk her for å se om ditt spørsmål besvares.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Jeg får ulik «smiley» i nettleseren og i appen. Hva gjør jeg?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Jeg får ulik «smiley» i nettleseren og i appen. Hva gjør jeg?

Ulik «smiley» i nettleser og i appen betyr at det ikke er den påloggingen du har i nettleseren som du har fått til godkjenning i appen. Dette kan skyldes at du har startet flere pålogginger i parallell, eller at det er noen andre som også har forsøkt å starte en pålogging på ditt telefonnummer. Det beste er å trykke «avbryt» påloggingen både i appen og i nettleseren, og starte på nytt.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?