Dette lurer flest kunder på

Det er mange som kontakter oss for tiden så ventetid kan måtte påregnes. Vi har samlet en del av de vanligste spørsmålene og svarene på en egen side.

-> Klikk her for å se om ditt spørsmål besvares.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Min bil er ikke tilgjengelig i appen?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Min bil er ikke tilgjengelig i appen?

Ikke alle bilmerker har tilrettelagt for smartlading, men flere og flere kommer på banen. Så snart produsenten legger til rette for dette vil de tas inn i løsningen vår.

ID-modellene (ID.3 og ID.4) til Volkswagen opererer på en annen plattform enn andre Volkswagen elbiler, og støtter pr. nå ikke smartlading.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?