Mange henvendelser gir økt svartid

Det er veldig mange som kontakter oss om dagen. Det medfører økt svartid på telefon og e-post.

Sjekk derfor ut våre Ofte stilte spørsmål, kanskje finner du svar på det du lurer på der og slipper ventetiden.

Lurer du på hvor den nye Min side/app ble av? Vi støtte på et problem ved lansering, derfor er vi tilbake på gammel versjon.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Kan jeg se hvor mye jeg har spart ved å bruke smartlading?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Kan jeg se hvor mye jeg har spart ved å bruke smartlading?

I appen vår vil du etterhvert kunne se hvor mye du har ladet- og hvor mye dette har kostet. Dette er dog ikke på plass ved lansering.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?