Hjem > Ofte stilte spørsmål > Jeg ønsker å returnere Puls, hva gjør jeg?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Jeg ønsker å returnere Puls, hva gjør jeg?

Ønsker du bare å si opp leieavtalen på Puls returnerer du denne til oss. Når vi har mottatt enheten avsluttes leieforholdet. 

I henhold til vilkårene betaler du returfrakt, og har ansvaret for at Puls returneres forsvarlig innpakket for å unngå skader under transport. Vi anbefaler at du bruker sporbar sending. Ved registrering av sporing kan du oppgi følgende telefonnummer: 904 25 830. 

Retur sendes til: 

Gudbrandsdal Energi AS
Strandgata 39
2640 Vinstra 


Ved bruk av angreretten, er det kundens ansvar å dekke kostnadene for frakt av enheten.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?