Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Kan jeg få samlefaktura?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Kan jeg få samlefaktura?

Dersom du har flere avtaler hos oss kan vi tilby samlefaktura. Du får da én faktura med bilag til de forskjellige avtalene. For å opprette dette kan du ringe oss på tlf. 61294700 eller sende en e-post til marked@ge.no.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?