Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Kan jeg få betalingsutsettelse?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Kan jeg få betalingsutsettelse?

Vi har forståelse for at det i perioder kan være vanskelig økonomisk. Vi er behjelpelige med å utsette forfallsdatoen på fakturaen din om det er ønskelig. Dette forutsetter at du ikke har andre utestående fakturaer hos oss. Du kan selv ordne med dette på Min side eller i appen 

Alternativt kan du ringe kundesenteret vårt på tlf. 61294700 eller sende en e-post til marked@ge.no. 

Rentesatsen ved utsatt betaling er 8,5%. Det tilkommer ikke ekstra kostnader utover dette.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?