Gudbrandsdal Mobil ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om sitt kundeforhold.
Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til mobil@ge.no.

Hvorfor er fakturaen min så stor?

Synes du fakturaen din var unormalt høy? Det kan være flere grunner til det. Vi fakturerer nå nettleie for flere av landets netteiere, som gjør at totalsummen på fakturane fra oss blir høyere. Du får da altså ikke lenger egen faktura fra netteier på nettleia. Dette ser du på fakturaen din, under overskriften "Nett".


En annen årsak til at fakturaen din kan være høy, er at måleren din ikke har vært avlest på en stund? Og at netteier derfor har stipulert/estimert et for høyt forbruk? Eller du har faktisk brukt mer strøm enn tidligere?


Dersom du fremdeles har spørsmål til en faktura, ta kontakt med oss.

Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?