Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvordan logger man inn på Min side?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvordan logger man inn på Min side?

Mot slutten av 2022 lanserte vi en ny app/Min side for våre privatkunder. Denne krever innlogging med fødselsdato og gjør at bedriftskunder per i dag ikke kan benytte denne.  
 
Frem til ny bedriftsløsning er på plass må våre bedriftskunder bruke webløsningen min.ge.no. Her kan dere logge inn med enten mobilnummer eller e-post.  
 
Har dere problemer med innlogging ta gjerne kontakt med vår kundeservice på e-post bedrift@ge.no eller på tlf. 61 29 48 00. 

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?