Mange henvendelser gir økt svartid

Det er veldig mange som kontakter oss om dagen. Det medfører økt svartid på telefon og e-post.

Sjekk derfor ut våre Ofte stilte spørsmål, kanskje finner du svar på det du lurer på der og slipper ventetiden.

Lurer du på hvor den nye Min side/app ble av? Vi støtte på et problem ved lansering, derfor er vi tilbake på gammel versjon.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Har dere en app?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Har dere en app?

Ved å laste ned appen vår kan GE sine strømkunder administrere sitt kundeforhold, få oversikt over strømforbruk, priser og fakturahistorikk.

Smartlading av elbil er en etterspurt tjeneste som også er tilgjengelig i appen. Du trenger ikke å være strømkunde for å bruke denne tjenesten!

Man kan enkelt bestille tilleggstjenester, både på strøm og mobil.

Kundefordeler har man også tilgang til gjennom appen.

Iphone: https://apps.apple.com/us/app/min-ge/id1503991195?ls=1
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=min.ge.energi

Skann QR-koden med mobiltelefonen din og kom i gang

Last ned GE-appen

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?