Hjem > Siste nytt > Lanserer Idéstrømmen

Lanserer Idéstrømmen

Ann Iren Kolås Ryen
Publisert 15.05.2023, sist oppdatert 15.05.2023

Gudbrandsdal Energi ønsker å ta strømsparing til nye høyder og lanserer Idéstrømmen; et forum hvor alle kan komme med idéer til løsninger på hvordan vi kan spare mer strøm. Det åpner for enda sterkere kundedialog og innovasjon.

Gudbrandsdal Energi er det strømselskapet med høyest kundetilfredshet i Norge, og vinner Norsk Kundebarometer i sin bransje. I bransjekategorien får Gudbrandsdal Energi en kundetilfredshet på 74,8 poeng og en kundelojalitet på 78,7 poeng.

– Dette er stort for oss, og vi er svært takknemlig. Vi har vært spente på resultatet, spesielt med tanke på hvordan det siste året har vært i strømbransjen. Men det tyder på at det vi gjør er riktig, sier Marius Sveipe, daglig leder i Gudbrandsdal Energi.


Sammen finner vi de gode løsningene  

Han er takknemlig for tilliten, støtten og tilbakemeldingene fra kundene.  

– Uten det hadde vi ikke vært der vi er i dag. Samtidig er jeg så utrolig stolt av den dyktige gjengen min, som har jobbet hardt for å gi kundene våre den beste opplevelsen og servicen. Vi er et lite selskap med kun 26 ansatte, men vi får til mye, sier en stolt og glad, daglig leder.

Fremover vil Gudbrandsdal Energi fortsette å lytte til kundene i utviklingen av nye produkter og tjenester. Gudbrandsdal Energi lanserer nå Idéstrømmen – et åpent forum som bidrar til å få bedre forståelse for nordmenns behov og ønsker. Her kan alle som har et forslag til hvordan Gudbrandsdal Energi kan legge til rette for strømsparing, dele sine idéer med selskapet på deres nettside.

– Idéstrømmen er åpen for alle, også de som ikke er kunder hos oss. Målet er å sammen finne løsninger som gjør at vi forvalter de felles ressursene våre på best mulig måte, og som gjør det rimeligere å være strømkunde. Vi ønsker derfor å få ideer til nye løsninger vi ikke har tenkt på enda, forteller Røed Sveipe.


Bidrar til å redusere strømforbruket  

Som strømspareselskap jobber Gudbrandsdal Energi hver dag mot et tydelig mål: Å hjelpe kundene med å spare på strømmen. Det er bra både for planeten, og for lommeboka.  

– For å få til dette tilbyr vi flere løsninger som hjelper kunden med å få god oversikt og innsikt i strømforbruket, og hvordan de kan tilpasse forbruket etter prisen. Tjenester som Puls og Smartlading er allerede på plass og snart lanserer vi også et nytt produkt som varmer opp vannet når strømprisen er lavest, forteller Røed Sveipe før han avslutter med en liten oppfordring:
– For å holde oss på toppen av Norsk kundebarometer må vi hele tiden utvikle oss, og for å få til det trenger vi hjelp fra hele Norge. Har du en idé til hvordan vi kan bli et enda bedre strømspareselskap, gå inn på Idéstrømmen og del den med oss.


Du vil kanskje også se

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?