I 2023 bestod Kundeserviceprisen av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper. Nytt av året er at Kundeserviceprisen utvides til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse.
I energibransjen ble Gudbrandsdal Energi best i test, med følgende forklaring:
Selskapet har vunnet sin klasse fordi de eksisterende kundene opplever en høyere tilfredshet enn hos konkurrentene
Det gleder leder av kundeservice hos Gudbrandsdal Energi, Solvår Holsbrekken Skar.
- Først og fremst er det en annerkjennelse på at det vi gjør er riktig, men enda viktigere er det at kundene også opplever det sånn. Det er tross alt fornøyde kunder vi lever av og for. Jeg er stolt av arbeidet vi gjør, og mine dyktige kolleger, sier hun.
Ved inngangen til våren anses ressurssituasjonen i Norge for å være god, selv om fyllingsgraden i fire av fem prisområder fortsatt ligger...
Med det store utvalget av strømleverandører og avtaler tilgjengelig, kan det virke overveldende å finne den rette. Se våre beste tips til...