I 2023 bestod Kundeserviceprisen av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper. Nytt av året er at Kundeserviceprisen utvides til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse.
I energibransjen ble Gudbrandsdal Energi best i test, med følgende forklaring:
Selskapet har vunnet sin klasse fordi de eksisterende kundene opplever en høyere tilfredshet enn hos konkurrentene
Det gleder leder av kundeservice hos Gudbrandsdal Energi, Solvår Holsbrekken Skar.
- Først og fremst er det en annerkjennelse på at det vi gjør er riktig, men enda viktigere er det at kundene også opplever det sånn. Det er tross alt fornøyde kunder vi lever av og for. Jeg er stolt av arbeidet vi gjør, og mine dyktige kolleger, sier hun.
Barn kan få mye glede av å bli gode strømsparere – i tillegg kan det virkelig gi utslag på strømregningen å ha én eller flere små s...
Smartlading med ladeboks gir enda flere muligheten til å spare både tid og penger når elbilen skal lades. Bjarte Rolland i Bergen var blan...