Hjem > Siste nytt > 2. plass i bransjen i Norsk kundebarometer 2024: En stor takk til våre kunder!

2. plass i bransjen i Norsk kundebarometer 2024: En stor takk til våre kunder!

Gudbrandsdal Energi
Publisert 14.05.2024, sist oppdatert 14.05.2024

Gudbrandsdal Energi er stolt over å være blant de tre beste i Norsk kundebarometer innen sin bransje. Med en kundetilfredshet på 73,3 poeng og en kundelojalitet på 78,5 poeng i bransjekategorien, tar selskapet andreplassen.

Marius Røed Sveipe, daglig leder i Gudbrandsdal Energi, uttrykker sin takknemlighet overfor selskapets lojale kunder og erkjenner den betydningsfulle støtten og tilliten de har mottatt. Han retter også en varm takk til alle de ansatte i Gudbrandsdal Energi, som har arbeidet hardt for å levere den beste servicen og opplevelsen til kundene.  

– Vi er et lite selskap, men vi får til mye takket være engasjerte medarbeidere som strekker seg langt for å gi kundene våre hjelp og råd, legger han til.  

Videre understreker Sveipe viktigheten av å fortsette å lytte til kundenes behov og tilbakemeldinger i utviklingen av nye produkter og tjenester for å bli enda bedre.

– Kundene er vår høyeste prioritet. Selv om vi investerer i innovativ teknologi, mener vi at personlig service er avgjørende. Å tilby skreddersydd støtte og veiledning har stor betydning for oss. Vi vil ha dialog med kundene våre, og derfor tilbyr vi individuell oppfølging og veiledning på telefon og i andre kanaler.  

Vil gjøre det lettere å være strømkunde

Gudbrandsdal Energi har som mål å hjelpe kundene sine med å forvalte felles ressurser på best mulig måte og gjøre det lettere å være strømkunde. Deres engasjement for å hjelpe kundene med å redusere strømforbruket reflekteres gjennom utviklingen av flere innovative løsninger.  

– Vi arbeider nå med å utvikle et styringssystem som koordinerer og optimaliserer strømforbruket i private hjem. Systemet tilpasses brukernes behov, rutiner, justerer energiforbruket automatisk, og gir husholdningene ønsket komfort basert på deres preferanser – gjennom en app. I tillegg til dette tilbyr vi også Smartlading med ladeboks, Smart VVB og pulsmåler, alle designet for å hjelpe kundene med å spare strøm på en effektiv måte, avslutter Sveipe.



Du vil kanskje også se

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?