Marius Røed Sveipe, daglig leder i Gudbrandsdal Energi, uttrykker sin takknemlighet overfor selskapets lojale kunder og erkjenner den betydningsfulle støtten og tilliten de har mottatt. Han retter også en varm takk til alle de ansatte i Gudbrandsdal Energi, som har arbeidet hardt for å levere den beste servicen og opplevelsen til kundene.
– Vi er et lite selskap, men vi får til mye takket være engasjerte medarbeidere som strekker seg langt for å gi kundene våre hjelp og råd, legger han til.
Videre understreker Sveipe viktigheten av å fortsette å lytte til kundenes behov og tilbakemeldinger i utviklingen av nye produkter og tjenester for å bli enda bedre.
– Kundene er vår høyeste prioritet. Selv om vi investerer i innovativ teknologi, mener vi at personlig service er avgjørende. Å tilby skreddersydd støtte og veiledning har stor betydning for oss. Vi vil ha dialog med kundene våre, og derfor tilbyr vi individuell oppfølging og veiledning på telefon og i andre kanaler.
Gudbrandsdal Energi har som mål å hjelpe kundene sine med å forvalte felles ressurser på best mulig måte og gjøre det lettere å være strømkunde. Deres engasjement for å hjelpe kundene med å redusere strømforbruket reflekteres gjennom utviklingen av flere innovative løsninger.
– Vi arbeider nå med å utvikle et styringssystem som koordinerer og optimaliserer strømforbruket i private hjem. Systemet tilpasses brukernes behov, rutiner, justerer energiforbruket automatisk, og gir husholdningene ønsket komfort basert på deres preferanser – gjennom en app. I tillegg til dette tilbyr vi også Smartlading med ladeboks, Smart VVB og pulsmåler, alle designet for å hjelpe kundene med å spare strøm på en effektiv måte, avslutter Sveipe.
Fyllingsgraden i Norge samlet sett ligger nesten på vanlig nivå for årstiden. Været blir en avgjørende faktor for hvilke strømpriser vi...
Gudbrandsdal Energi havner på en solid 14. plass i Norsk Bærekraftbarometer 2024, uavhengig av bransje.