Vårt mål er at du skal bruke minst mulig strøm, til lavest mulig pris. Vi håper derfor du, som de fleste av GE-kundene, bruker GE-appen og våre tjenester til å spare strøm og penger.
Ved å tegne abonnementet Spare med fornøydhetsgaranti* beholder du full tilgang til tjenestene.
Introduksjonstilbud:
Du betaler en månedspris på kr 10,- i 3 måneder, deretter er månedsprisen kr 30,-.
Ordinær pris: 39 kr/mnd
Selv om du har flere strømavtaler hos oss, trenger du kun ett abonnement.
Du bestiller enkelt Spare-abonnementet i appen, når din gratis prøveperiode på utvalgte tjenester i appen er over!
* Kommer høsten 2023
** Vi er helt sikre på at du som abonnent blir fornøyd, og gir derfor en uforbeholden garanti: Dersom du ikke er fornøyd med tjenestene trekker vi månedsbeløpet fra på neste faktura. Enkelt og greit, uten spørsmål.
Har du spørsmål? Sjekk ut ofte stilte spørsmål og svar lengre ned på denne siden.
Les mer om våre tjenester her.
I en tid med høye strømpriser kan vi redusere utgiftene til strøm på to måter: Ved å bruke mindre strøm, og å bruke strømmen smartere. Våre tjenester løser begge deler.
I snitt sparte brukere av GE-appen 1579,- kroner mer enn andre GE-kunder i 2022, i ren reduksjon av forbruk. I tillegg kommer besparelse ved smartlading som flytter forbruk til tider der strømmen er rimeligst.
Appen gjør alle sider ved strømsparing enklere. Noen ting gjør appen uten at du behøver å løfte en finger, for eksempel å lade elbilen på rimeligste måte. Samtidig er den oversikten og kontrollen du får ved å bruke appen i seg selv et viktig verktøy for å bruke strømmen bevisst.