Dette lurer flest kunder på

Det er mange som kontakter oss for tiden så ventetid kan måtte påregnes. Vi har samlet en del av de vanligste spørsmålene og svarene på en egen side.

-> Klikk her for å se om ditt spørsmål besvares.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Er det fakturagebyr på denne avtalen?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Er det fakturagebyr på denne avtalen?

Nei, men avtalen forutsetter at kunden oppretter både AvtaleGiro og eFaktura/e-postfaktura.

Dersom Avtalegiro og/eller eFaktura/e-postfaktura da ikke er opprettet vil kunden få gebyr på sin faktura, på henholdsvis kr 49,- for manglende AvtaleGiro og kr 49,- eFaktura/e-postfaktura.

Se for øvrig ofte stilte spørsmål på våre nettsider.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?