Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvorfor abonnement på strømsparetjenester?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvorfor abonnement på strømsparetjenester?

Vi skal ha de beste tjenestene for kunder som ønsker å spare på strømmen. Det skal være tjenester som er lønnsomme for kundene, det vil si at de skal spare langt mer enn de betaler for tjenestene. Vi har utviklet, og kommer til å fortsette å utvikle disse tjenestene, og det koster penger. Vårt tilbud til kundene er konkurransedyktig, og tåler sammenligning med hvem som helst.

Det er ingen strømselskaper i dag som kan leve av å gi bort den typen tjenester som vi leverer. For kunder som mener at dette er tjenester de ikke trenger er det fullt mulig å ikke abonnere, men de aller fleste vil tjene på å bruke tjenestene. Er man ikke fornøyd, kan man enkelt bruke fornøydhetsgarantien.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?