Hjem > Ofte stilte spørsmål > Jeg får ikke varsel om for høyt forbruk

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Jeg får ikke varsel om for høyt forbruk

Varsel får du via pushmelding på mobiltelefonen. Pass derfor på at du har tillatt varslinger fra appen på telefonen din.

Dersom du har tillatt pushmeldinger fra appen og du likevel ikke får varsel når du krysser en effektgrense kan du forsøke følgende:

- Slå av varsel og lagre.
- Skru på igjen varsel, men sett en annen effektgrense enn du hadde og deretter lagre. F.eks. dersom du har satt effektgrensen på 5000 watt, kan du forsøke 1000 watt.
- Sjekk om du får varsler da. Dersom du nå får varsel kan du sette effektgrensen tilbake til ønsket grense og lagre.

Dersom det fortsatt ikke fungerer ta kontakt med oss på e-post marked@ge.no.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?