Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvordan logger jeg på Min Side

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvordan logger jeg på Min Side

Du logger på Min Side med ditt mobilnummer eller e-postadresse som er registrert hos oss på ditt kundenummer. Du vil da få en SMS eller e-post med en 5-sifret PIN-kode som du bruker til å logge inn med. Denne er gyldig i 3 timer fra den ble generert.

Det er også mulig å logge inn med Vipps.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?