Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Bytte strømavtale

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Bytte strømavtale

Hos oss kan du bytte strømavtale enkelt inne på Min Side.  

For å bytte strømavtale logger du inn på Min Side eller i appen, og klikker på Strøm. Velg menyen (de tre prikkene i høyre hjørne) og velg «Bytte avtale». Her får du en oversikt over alle de tilgjengelige strømavtalene du kan bytte til.  

Har du en fastprisavtale kan du først bytte avtale når fastprisavtalen har utløpt. 

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?