Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvordan sier jeg opp strømavtalen min?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvordan sier jeg opp strømavtalen min?

Ønsker du å si opp avtalen din logger du deg inn på Min Side eller i appen, og klikker på «Strøm». Velg menyen (de tre prikkene i høyre hjørne) og velg «Avslutte avtale».   

Det er viktig at du sier opp avtalen minimum 4 virkedager før du flytter ut. 

Sier du opp avtalen din på Min Side/i appen vil både strømavtalen og nettleieavtalen avsluttes.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?