Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvordan bestiller jeg strøm?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvordan bestiller jeg strøm?

Du bestiller strøm via vår nettside. Velg deg en strømavtale og fyll ut bestillingsskjemaet. Vi tar oss av din gamle leverandør og sørger for at din avtale hos de avsluttes. 

Ved bestilling trenger du målernummer. Målernummeret står på måleren din.  

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?