Svar på to aktuelle spørsmål:

Vi fakturerer våre strømkunder etterskuddsvis, for faktisk forbruk (altså ikke forskudds- eller akontofakturering).

Vi tilbyr gjennomfakturering av nettleie og har avtale om dette mot de fleste av landets netteiere. Du får da altså både strøm, nettleie og strømstøtteordningen på samme faktura.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvor fort skjer et leverandørbytte?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvor fort skjer et leverandørbytte?

Et leverandørbytte tar vanligvis 14 dager. Er det ønskelig med en tidligere oppstart kan du kontakte kundeservice. 

Har du en bindende avtale fra før må du vente med å bestille til noen dager før denne går ut. Vi sier ikke opp bindende avtaler for kunder, slik at bestilling av ny leverandør før denne er opphørt, vil kunne utløse gebyrer etc. 

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?