Dette lurer flest kunder på

Det er mange som kontakter oss for tiden så ventetid kan måtte påregnes. Vi har samlet en del av de vanligste spørsmålene og svarene på en egen side.

-> Klikk her for å se om ditt spørsmål besvares.

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Bytte strømavtale

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Bytte strømavtale

Hos oss kan du bytte strømavtale enkelt inne på Min Side.  

For å bytte strømavtale logger du inn på Min Side eller i appen, og klikker på Strøm. Velg menyen (de tre prikkene i høyre hjørne) og velg «Bytte avtale». Her får du en oversikt over alle de tilgjengelige strømavtalene du kan bytte til.

Har du en fastprisavtale kan du først bytte avtale når fastprisavtalen har utløpt.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?