Gudbrandsdal Mobil ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om sitt kundeforhold.
Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til mobil@ge.no.

Bestilling og flytting

Et leverandørbytte tar 1-4 virkedager (om du har timesmåler) eller 3-6 kalenderdager (om du har gammel, manuell måler). 

Har du en bindende avtale fra før må du vente med å bestille til noen dager før denne går ut. Vi sier ikke opp bindende avtaler for kunder, slik at bestilling av ny leverandør før denne er opphørt, vil kunne utløse gebyrer etc.

Vi må få informasjon om utflytting minst fire virkedager i forkant for å kunne avslutte avtalen på korrekt dato.

Du bestiller strøm via vår nettside. Ved å klikke "Bestill" på den avtalen du ønsker og fylle ut et enkelt bestillingsskjema blir du strømkunde hos oss. Vi tar oss av din gamle leverandør og sørger for at din avtale hos de avsluttes.

Dersom du ønsker å si opp strømavtalen din logger du på Min Side eller sender en epost til marked@ge.no.

I forbindelse med flytting sier du opp ditt abonnement via Min Side eller ved å sende en epost til marked@ge.no. 

Dersom vi skal levere til ny adresse, trenger vi en ny avtale, det bestiller du her. Dersom du ikke har fått opprettet nettleie, kan du krysse ja på spørsmålet skal du overta måler/gjelder det flytting? og oppgi overtakelsesdato i skjemaet, så vil vi bestille nettleie for deg. Ved bestilling trenger du målepunkt-ID.- Denne finner du ikke på måleren din, men må få opplyst av netteier eller huseier.

Dersom du har flere adresser (bolig, hytte, feriebolig...) oppretter du én avtale pr. målepunkt. Du må da legge inn én bestilling for hvert målepunkt. Avtalene samles på ditt kundenummer dersom det bestilles på samme person.

Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?