Hjem > Siste nytt > Strøm - ikke bare pris

Strøm - ikke bare pris

Publisert 16.04.2013, sist oppdatert 05.09.2017

KundebarometerNår du ringer en strømleverandør, har du opplevd å bli møtt av en telefonsvarer som sier;  Nå får du 4 valg, du får nye 3 valg, osv. Og når det omsider begynner å ringe i telefonen så sitter du en halv time og venter uten å få svar.

I Gudbrandsdal Energi møter du et levende menneske, ingen tlf. maskin, og responstiden fra du ringer til du får prate med saksbehandler er kort.

Anser du tiden din for å være verdifull så passer det å ha Gudbrandsdal Energi som strømleverandør. Vi står til hverandre.

Vårt motto er å ta tlf. på første ring.

Her er tlf. statistikken siste 14 dager. Den sier følgende:

62 % av telefonhenvendelsene til Gudbrandsdal Energi ble besvart i løpet av 10 sekunder, 77 % i løpet 20 sekunder. 92 % av samtlige henvendelser ble besvart i løpet av 1. minutt.

Vi har 20 samtaler i løpet av de siste 14 dagene hvor kundene opplevde å vente mellom ett- og fire minutter før de fikk svar. Det må vi forbedre.

Responstid tlf. besvarelser siste 14 dager

Dette er en av årsakene til at Gudbrandsdal Energi kapret førsteplassen, med god margin,  av de 10 største strømleverandørene de siste 2 årene i Norsk Kundebarometer - Handelshøgskolen BIs kundetilfredshetsmåling.

Du vil kanskje også se

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?