30.04.2014

Noen som slår tlf. mottaket på Gudbrandsdal Energi?

 

Tlf. statistikk siste 14 dager

Statistikk tlf. mottaket på Gudbrandsdal Energi.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energis kundekonsulenter besvart 87 % av innkommende tlf. henvendelser i løpet av 20 sekunder. 98 % av henvendelsene har blitt besvart i løpet av ett minutt.

Sett over året ligger resultatet omtrent på samme nivå.

Det å slippe å sitte i tlf. kø er penger spart og man slipper å irritere seg. Dette er en god grunn til å velge Gudbrandsdal Energi som sin strømleverandør.

Prisen er en annen parameter. Den kan man sjekke opp i her : www.konkurransetilsynet.no.

 

Jan Jansrud

Gudbrandsdal Energi

 

 

Markedskommentar mai 2019

Hydrologisk balanse var tidlig i mai dårligere enn på samme tid enn i fjor. Nedbør de siste dagene samt varsler om mer nedbør fremover vil dog være med å bedre denne.

Les mer

Markedskommentar uke 19 2019

I løpet av ukens seks første dager har systemprisen variert mellom 40 og 43 øre/kWh, mot 28-40 øre/kWh tilsvarende dager i forrige uke.

Les mer

Bygger Nordens største batteri

Det finske vindkraftselskapet TuuliWatti Oy bygger Nordens største batteri til 3,5 millioner euro i vindparken Viinamäki i Finland.

Les mer

Norsk Kundebarometer 2019

Gudbrandsdal Energi ble for 9. gang kåret til å ha landets mest fornøyde strømkunder. Selskapet fikk hele 4 stjerner i 2019-undersøkelsen. Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?