02.07.2012

Lansering av nye tjenester

Gudbrandsdal Energi lanserte 26. juni noen oppdaterte og noen nye tjenester. Dette gjør vi for å ha en mer imøtekommende og intuitiv fremtoning, samt å møte publikum der de er å treffe. De siste årene har det vært en enorm økning i brukere av sosiale medier i Norge. Det samme gjelder brukere av mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett.Med mer eller mindre konstant tilgang på internett, forventer folk å kunne gjøre det meste online uavhengig av hvor de måtte befinne seg. Enten det er å bytte kraftleverandør, holde seg oppdatert på strømpriser eller rett og slett registrere målerstand. Vi håper å dekke alle disse behovene ved å lansere/oppdatere tjenestene som listes opp her:


  • Nye nettsider med egen bloggHer kan du bestille kraftavtaler, lese av strømmåleren din, foreta prøveavregning, se fakturahistorikken din og mye mer. Vi holder deg også her oppdatert på kraftmarkedet i den nye bloggen vår.

  • Nye mobiltilpassede nettsiderHer finner du mye av det samme innholdet som på fullversjonen, men skalert ned til å passe for mobile enheter.

  • Nye app'er til iPhone og Android enheter (versjon 1). Kundeforholdet ditt kan du nå håndtere via egen app på din smarttelefon. Disse vil være under kontinuerlig utvikling for å møte ditt behov.

  • Nye Google+ sider. Er du Google+ bruker holder vi deg oppdatert på situasjonen i kraftmarkedet samt info som omhandler oss som kraftleverandør. Her kan du også komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så fort som mulig.

  • Oppgraderte Facebook sider. Følger du oss på Facebook lover vi å holde deg oppdatert på det meste som har med kraftmarkedet å gjøre. Alt fra strømpriser til situasjonen i kraftmarkedet fra dag til dag. Nyhetssaker og blogginnlegg publiserer vi også her. Her kan du komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så raskt som mulig.

  • Ny YouTube kanal. Vi vil kjøre månedlige "markedskommentarer" foran videokamera, der vi informerer litt om situasjonen i kraftmarkedet. Disse videoene publiserer vi videre ut til Facebook, Twitter og Google+.

  • Ny Twitter profil. Alt vi poster på Facebook, postes automatisk på Twitter.

Vi tar veldig gjerne i mot tilbakemeldinger på hva DU synes om dette vi her lanserer! Vi vil nok ikke klare å ta hensyn til alles meninger og behov, men vi skal jobbe kontinuerlig for å bedre disse tingene samt også lansere nye.

Vi er som alltid tilgjengelige på telefon i våre åpningstider. Ringer du til oss, slipper du å taste 1,2,3 og skonummeret ditt før du får snakke med et menneske. Vi besvarer 98% av innkommende telefoner innen 30 sekunder og jobber alltid for å bli enda bedre. Vi liker ikke tanken på at du skal vente...// Thomas



Sverige har et stort dilemma

Om et par år vil kraftproduksjonen i Sverige en vindstille vinterdag være 1500 MW lavere enn forbruket. En ekstra kald vinter vil underskuddet være 3000 MW.

Les mer

Vattenfall skal levere norsk kraft til Facebook

Vattenfall og Facebook har inngått en langsiktig avtale om levering og kraftbalansering av produksjon fra tre nye norske vindkraftparker.

Les mer

Nettleien blir mer rettferdig

Det er flertall på Stortinget for lik eller likere nettleie, uavhengig av hvor man bor. Nettleien for strøm er gjennomgående dyrere i distriktene enn i byene.

Les mer

Markedskommentar mai 2018

Vi skriver mai måned og snøsmeltingen i fjellet har for alvor kommet igang. Gudbrandsdalslågen og flere andre vassdrag går flomstore. Hvordan påvirker dette strømprisene?

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]