02.07.2012

Lansering av nye tjenester

Gudbrandsdal Energi lanserte 26. juni noen oppdaterte og noen nye tjenester. Dette gjør vi for å ha en mer imøtekommende og intuitiv fremtoning, samt å møte publikum der de er å treffe. De siste årene har det vært en enorm økning i brukere av sosiale medier i Norge. Det samme gjelder brukere av mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett.Med mer eller mindre konstant tilgang på internett, forventer folk å kunne gjøre det meste online uavhengig av hvor de måtte befinne seg. Enten det er å bytte kraftleverandør, holde seg oppdatert på strømpriser eller rett og slett registrere målerstand. Vi håper å dekke alle disse behovene ved å lansere/oppdatere tjenestene som listes opp her:


  • Nye nettsider med egen bloggHer kan du bestille kraftavtaler, lese av strømmåleren din, foreta prøveavregning, se fakturahistorikken din og mye mer. Vi holder deg også her oppdatert på kraftmarkedet i den nye bloggen vår.

  • Nye mobiltilpassede nettsiderHer finner du mye av det samme innholdet som på fullversjonen, men skalert ned til å passe for mobile enheter.

  • Nye app'er til iPhone og Android enheter (versjon 1). Kundeforholdet ditt kan du nå håndtere via egen app på din smarttelefon. Disse vil være under kontinuerlig utvikling for å møte ditt behov.

  • Nye Google+ sider. Er du Google+ bruker holder vi deg oppdatert på situasjonen i kraftmarkedet samt info som omhandler oss som kraftleverandør. Her kan du også komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så fort som mulig.

  • Oppgraderte Facebook sider. Følger du oss på Facebook lover vi å holde deg oppdatert på det meste som har med kraftmarkedet å gjøre. Alt fra strømpriser til situasjonen i kraftmarkedet fra dag til dag. Nyhetssaker og blogginnlegg publiserer vi også her. Her kan du komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så raskt som mulig.

  • Ny YouTube kanal. Vi vil kjøre månedlige "markedskommentarer" foran videokamera, der vi informerer litt om situasjonen i kraftmarkedet. Disse videoene publiserer vi videre ut til Facebook, Twitter og Google+.

  • Ny Twitter profil. Alt vi poster på Facebook, postes automatisk på Twitter.

Vi tar veldig gjerne i mot tilbakemeldinger på hva DU synes om dette vi her lanserer! Vi vil nok ikke klare å ta hensyn til alles meninger og behov, men vi skal jobbe kontinuerlig for å bedre disse tingene samt også lansere nye.

Vi er som alltid tilgjengelige på telefon i våre åpningstider. Ringer du til oss, slipper du å taste 1,2,3 og skonummeret ditt før du får snakke med et menneske. Vi besvarer 98% av innkommende telefoner innen 30 sekunder og jobber alltid for å bli enda bedre. Vi liker ikke tanken på at du skal vente...// Thomas



Kaller det Innkjøpspris - men inkluderer mer enn spotpris

Markedsavtale skal bestå av spotpris pluss påslag. Ved å kalle avtalen «Innkjøpspris», inkluderer enkelte leverandører mer enn selve spotprisen. – Lureri, hevder konkurrent.

Les mer

Beste mobilabonnement MIDDELS DATA

TEK.no: "Vi kårer Gudbrandsdal Energi Mobil Leve 6 GB til månedens beste mobilabonnement i kategorien Middels data."

Les mer

Markedskommentar uke 15 2019

Spotprisene har løftet seg denne uken da høytrykkspreget vær har gitt lite vind og nedbør. Mer høytrykk i værvarslene kombinert med høyere brenselspriser og CO2-kvotepriser har bidratt til høyere priser i terminmarkedet for kraft.

Les mer

Endeløs vinter - et reisebrev

Endless Winter er et eksperiment i bærekraftig fjellsport. Vi følger skikjører Nikolai Schirmer i et forsøk på å kjøre bedre på ski uten de vanlige CO2-intensive frynsegodene til en proff skikjører.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?