02.07.2012

Lansering av nye tjenester

Gudbrandsdal Energi lanserte 26. juni noen oppdaterte og noen nye tjenester. Dette gjør vi for å ha en mer imøtekommende og intuitiv fremtoning, samt å møte publikum der de er å treffe. De siste årene har det vært en enorm økning i brukere av sosiale medier i Norge. Det samme gjelder brukere av mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett.Med mer eller mindre konstant tilgang på internett, forventer folk å kunne gjøre det meste online uavhengig av hvor de måtte befinne seg. Enten det er å bytte kraftleverandør, holde seg oppdatert på strømpriser eller rett og slett registrere målerstand. Vi håper å dekke alle disse behovene ved å lansere/oppdatere tjenestene som listes opp her:


  • Nye nettsider med egen bloggHer kan du bestille kraftavtaler, lese av strømmåleren din, foreta prøveavregning, se fakturahistorikken din og mye mer. Vi holder deg også her oppdatert på kraftmarkedet i den nye bloggen vår.

  • Nye mobiltilpassede nettsiderHer finner du mye av det samme innholdet som på fullversjonen, men skalert ned til å passe for mobile enheter.

  • Nye app'er til iPhone og Android enheter (versjon 1). Kundeforholdet ditt kan du nå håndtere via egen app på din smarttelefon. Disse vil være under kontinuerlig utvikling for å møte ditt behov.

  • Nye Google+ sider. Er du Google+ bruker holder vi deg oppdatert på situasjonen i kraftmarkedet samt info som omhandler oss som kraftleverandør. Her kan du også komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så fort som mulig.

  • Oppgraderte Facebook sider. Følger du oss på Facebook lover vi å holde deg oppdatert på det meste som har med kraftmarkedet å gjøre. Alt fra strømpriser til situasjonen i kraftmarkedet fra dag til dag. Nyhetssaker og blogginnlegg publiserer vi også her. Her kan du komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så raskt som mulig.

  • Ny YouTube kanal. Vi vil kjøre månedlige "markedskommentarer" foran videokamera, der vi informerer litt om situasjonen i kraftmarkedet. Disse videoene publiserer vi videre ut til Facebook, Twitter og Google+.

  • Ny Twitter profil. Alt vi poster på Facebook, postes automatisk på Twitter.

Vi tar veldig gjerne i mot tilbakemeldinger på hva DU synes om dette vi her lanserer! Vi vil nok ikke klare å ta hensyn til alles meninger og behov, men vi skal jobbe kontinuerlig for å bedre disse tingene samt også lansere nye.

Vi er som alltid tilgjengelige på telefon i våre åpningstider. Ringer du til oss, slipper du å taste 1,2,3 og skonummeret ditt før du får snakke med et menneske. Vi besvarer 98% av innkommende telefoner innen 30 sekunder og jobber alltid for å bli enda bedre. Vi liker ikke tanken på at du skal vente...// Thomas



Kunstig intelligens i front for kundeservice

En chatbot svarer allerede på 1500 samtaler i måneden for Gudbrandsdal Energi. Nå utvikles en ny versjon av boten opp mot taleassistenter.

Les mer

Markedskommentar uke 42 2018

Denne uken har vært preget av værprognoser med kaldere vær og usikkerhet rundt handelsavtalen mellom EU og Storbritannia som kan få konsekvenser for CO2-kvotene.

Les mer

Markedskommentar uke 41 2018

Strømprisene har vært litt lavere denne uken på grunn av mer vind og nedbør, kombinert med temperaturer godt over normalen

Les mer

Slik kjøpes og selges den norske strømmen på kraftbørsen

Strøm er en vare som skal kjøpes og selges. Det eneste som er spesielt med strøm er at den må forbrukes akkurat i det øyeblikket den produseres. Vi sikrer at alle som bruker strøm vet hva den faktisk koster. forklarer kommunikasjonssjef Stina Johansen i Nord Pool til enerWE.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?