02.07.2012

Lansering av nye tjenester

Gudbrandsdal Energi lanserte 26. juni noen oppdaterte og noen nye tjenester. Dette gjør vi for å ha en mer imøtekommende og intuitiv fremtoning, samt å møte publikum der de er å treffe. De siste årene har det vært en enorm økning i brukere av sosiale medier i Norge. Det samme gjelder brukere av mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett.Med mer eller mindre konstant tilgang på internett, forventer folk å kunne gjøre det meste online uavhengig av hvor de måtte befinne seg. Enten det er å bytte kraftleverandør, holde seg oppdatert på strømpriser eller rett og slett registrere målerstand. Vi håper å dekke alle disse behovene ved å lansere/oppdatere tjenestene som listes opp her:


  • Nye nettsider med egen bloggHer kan du bestille kraftavtaler, lese av strømmåleren din, foreta prøveavregning, se fakturahistorikken din og mye mer. Vi holder deg også her oppdatert på kraftmarkedet i den nye bloggen vår.

  • Nye mobiltilpassede nettsiderHer finner du mye av det samme innholdet som på fullversjonen, men skalert ned til å passe for mobile enheter.

  • Nye app'er til iPhone og Android enheter (versjon 1). Kundeforholdet ditt kan du nå håndtere via egen app på din smarttelefon. Disse vil være under kontinuerlig utvikling for å møte ditt behov.

  • Nye Google+ sider. Er du Google+ bruker holder vi deg oppdatert på situasjonen i kraftmarkedet samt info som omhandler oss som kraftleverandør. Her kan du også komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så fort som mulig.

  • Oppgraderte Facebook sider. Følger du oss på Facebook lover vi å holde deg oppdatert på det meste som har med kraftmarkedet å gjøre. Alt fra strømpriser til situasjonen i kraftmarkedet fra dag til dag. Nyhetssaker og blogginnlegg publiserer vi også her. Her kan du komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så raskt som mulig.

  • Ny YouTube kanal. Vi vil kjøre månedlige "markedskommentarer" foran videokamera, der vi informerer litt om situasjonen i kraftmarkedet. Disse videoene publiserer vi videre ut til Facebook, Twitter og Google+.

  • Ny Twitter profil. Alt vi poster på Facebook, postes automatisk på Twitter.

Vi tar veldig gjerne i mot tilbakemeldinger på hva DU synes om dette vi her lanserer! Vi vil nok ikke klare å ta hensyn til alles meninger og behov, men vi skal jobbe kontinuerlig for å bedre disse tingene samt også lansere nye.

Vi er som alltid tilgjengelige på telefon i våre åpningstider. Ringer du til oss, slipper du å taste 1,2,3 og skonummeret ditt før du får snakke med et menneske. Vi besvarer 98% av innkommende telefoner innen 30 sekunder og jobber alltid for å bli enda bedre. Vi liker ikke tanken på at du skal vente...// Thomas



NVE: NorthConnect er lønnsom

NVE har på oppdrag fra Olje- og energidepartementet (OED) vurdert virkningene av den konsesjonssøkte utenlandskabelen NorthConnect mellom Norge og Storbritannia. Analysen viser at prosjektet er lønnsomt melder NVE i en pressemelding.

Les mer

Markedskommentar uke 49 2019

Prisen på Østlandet i prisområde NO1 ble i forrige uke 42,5 øre/kWh. Denne uken ser ut til å bli rundt 42,7 øre/kWh. Neste uke prises til bare 38 øre/kWh på grunn av mildt vær og forholdsvis mye vindkraftproduksjon både i Skandinavia og på kontinentet.

Les mer

Potensialet for flytende havvind er stort

Potensialet for flytende vind er veldig stort. Hovedutfordringen er at det er dyrt, sier Emil Smilden fra Equinor.

Les mer

Statnett: 99,98 prosent oppetid på strømforsyningen

Statnett forteller i en pressemelding at tallene for 2018 viser at leveringspåliteligheten på strøm er på 99,98 prosent. - Sikker strømforsyning med god kvalitet er en forutsetning i det samfunnet vi har, og det er samtidig vesentlig for å utvikle dette samfunnet videre mot mer klimavennlige løsninger, sier konserndirektør Peer Østli i Statnett.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?