02.07.2012

Lansering av nye tjenester

Gudbrandsdal Energi lanserte 26. juni noen oppdaterte og noen nye tjenester. Dette gjør vi for å ha en mer imøtekommende og intuitiv fremtoning, samt å møte publikum der de er å treffe. De siste årene har det vært en enorm økning i brukere av sosiale medier i Norge. Det samme gjelder brukere av mobile enheter som smarttelefoner og nettbrett.Med mer eller mindre konstant tilgang på internett, forventer folk å kunne gjøre det meste online uavhengig av hvor de måtte befinne seg. Enten det er å bytte kraftleverandør, holde seg oppdatert på strømpriser eller rett og slett registrere målerstand. Vi håper å dekke alle disse behovene ved å lansere/oppdatere tjenestene som listes opp her:


  • Nye nettsider med egen bloggHer kan du bestille kraftavtaler, lese av strømmåleren din, foreta prøveavregning, se fakturahistorikken din og mye mer. Vi holder deg også her oppdatert på kraftmarkedet i den nye bloggen vår.

  • Nye mobiltilpassede nettsiderHer finner du mye av det samme innholdet som på fullversjonen, men skalert ned til å passe for mobile enheter.

  • Nye app'er til iPhone og Android enheter (versjon 1). Kundeforholdet ditt kan du nå håndtere via egen app på din smarttelefon. Disse vil være under kontinuerlig utvikling for å møte ditt behov.

  • Nye Google+ sider. Er du Google+ bruker holder vi deg oppdatert på situasjonen i kraftmarkedet samt info som omhandler oss som kraftleverandør. Her kan du også komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så fort som mulig.

  • Oppgraderte Facebook sider. Følger du oss på Facebook lover vi å holde deg oppdatert på det meste som har med kraftmarkedet å gjøre. Alt fra strømpriser til situasjonen i kraftmarkedet fra dag til dag. Nyhetssaker og blogginnlegg publiserer vi også her. Her kan du komme med spørsmål til oss som vi skal prøve å besvare så raskt som mulig.

  • Ny YouTube kanal. Vi vil kjøre månedlige "markedskommentarer" foran videokamera, der vi informerer litt om situasjonen i kraftmarkedet. Disse videoene publiserer vi videre ut til Facebook, Twitter og Google+.

  • Ny Twitter profil. Alt vi poster på Facebook, postes automatisk på Twitter.

Vi tar veldig gjerne i mot tilbakemeldinger på hva DU synes om dette vi her lanserer! Vi vil nok ikke klare å ta hensyn til alles meninger og behov, men vi skal jobbe kontinuerlig for å bedre disse tingene samt også lansere nye.

Vi er som alltid tilgjengelige på telefon i våre åpningstider. Ringer du til oss, slipper du å taste 1,2,3 og skonummeret ditt før du får snakke med et menneske. Vi besvarer 98% av innkommende telefoner innen 30 sekunder og jobber alltid for å bli enda bedre. Vi liker ikke tanken på at du skal vente...// Thomas



Markedskommentar uke 24 2019

Etter flere uker med store nedbørsmengder er den hydrologiske balansen forbedret med rundt 6 TWh siden starten av juni. Denne uken vil mest sannsynlig ende på normale nedbørsmengder i Norge, men bare rundt halvparten av normalen i Sverige. Fremtidsmarkedet har svekket seg med nesten 2 øre i fronten og rundt et halvt øre på de lengre kontraktene.

Les mer

Felles løsning for mobilbetaling i Europa

Hele sju ulike leverandører av betalingstjenester slår seg sammen for å forenkle mobilbetaling i Europa. Vipps er Norges "representant" i dette samarbeidet som blant annet skal bestå av den kinesiske kjempen Alipay.

Les mer

Markedskommentar uke 23 2019

I løpet av ukens seks første dager har systemprisen variert mellom 9,6 og 33 øre/kWh, mot 25-37 øre/kWh tilsvarende dager i forrige uke.

Les mer

Hva skjedde med CO2-prisen?

Prisen på CO2-kvoter påvirker strømprisen, og det siste halvannet året har CO2-prisen steget kraftig. Her er en forklaring på CO2-markedet fra C til 2.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?