20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Elsikkerhet i Landbruket - Energisenteret

Visste du at nærmere syv av ti branner i landbruket har en elektrisk årsak? Det har Energisenteret i Hunderfossen Eventyrpark tenkt å gjøre noe med.

Les mer

Markedskommentar uke 26 2019

Spotprisene har i uke 26 vært på samme nivå som i forrige uke og har ligget rundt 30 øre/kWh, med mindre variasjoner fra dag til dag.

Les mer

Markedskommentar uke 24 2019

Etter flere uker med store nedbørsmengder er den hydrologiske balansen forbedret med rundt 6 TWh siden starten av juni. Denne uken vil mest sannsynlig ende på normale nedbørsmengder i Norge, men bare rundt halvparten av normalen i Sverige. Fremtidsmarkedet har svekket seg med nesten 2 øre i fronten og rundt et halvt øre på de lengre kontraktene.

Les mer

Felles løsning for mobilbetaling i Europa

Hele sju ulike leverandører av betalingstjenester slår seg sammen for å forenkle mobilbetaling i Europa. Vipps er Norges "representant" i dette samarbeidet som blant annet skal bestå av den kinesiske kjempen Alipay.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?