20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Markedskommentar uke 45 2018

Les mer

Nå utgjør vannkraften bare 94 prosent av norsk strømproduksjon

Vindkraftproduksjonen har økt kraftig siden i fjor. Nå utgjør vannkraften bare 94 prosent av norsk strømproduksjon.

Les mer

GE Mobil er lansert

Med konkurransedyktige priser og den samme gode kundeservicen tar Gudbrandsdal Energi opp kampen om mobilkundene.

Les mer

Markedskommentar uke 43 2018

Strømprisene denne uken har vært på omtrent samme nivå som i forrige uke. Temperaturene derimot har vært betydelig lavere denne uken sammenlignet med forrige uke, noe som har gitt økt forbruk.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?