20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Flere kjøpte opprinnelsesgarantier i 2019

Salget av opprinnelsesgarantier økte med 5 TWh i 2019. Det ble i 2019 kjøpt 25 TWh opprinnelsesgarantert kraft i Norge, noe som utgjorde 18 prosent av det totale kraftkjøpet på 135 TWh, viser NVEs varedeklarasjon som kom mandag.

Les mer

Slik velger du riktig strømleverandør når du flytter

Unngå å bli lurt til dyre strømavtaler. Dette må du tenke på når du skal flytte.

Les mer

Historisk: For første gang negativ strømpris i Norge

Aldri tidligere har vi hatt negativ strømpris her i landet. Det fikk vi tidlig mandag morgen i Sør-Norge. Strømprisen i Norge har stadig falt til nye bunn-nivå og utviklingen fortsetter inn i juli.

Les mer

Markedskommentar uke 27 2020

Prisen på Østlandet i prisområde NO1 ble i forrige uke 1,4 øre/kWh. Denne uken ser prisen ut til å bli rundt 1,3 øre/kWh. Neste uke ventes rundt denne ukens pris. Juni måned som vi akkurat har lagt bak oss ble den måneden med lavest strømpris for Sør-Norge noensinne. Strømprisen for Østlandet i prisområde NO1 ble 1,6 øre/kWh. Til sammenligning ble prisen i juni i fjor 29,3 øre/kWh.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?