20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Ber NVE følge opp useriøse strømleverandører

For at kundene skal oppleve strømmarkedet som et trygt sted å handle, oppfordrer Energi Norge NVE til å øke innsatsen mot selskaper som bryter lover og regler i markedet.

Les mer

Markedskommentar april 2018

Hvorfor er strømprisene høyere i vinter enn de var for ett år siden? Vi gikk inn i 2018 med god hydrologisk balanse, men hvordan ligger det an med denne nå etter den kalde vinteren? Vi gir deg svarene på dette og mer i vår markedskommentar pr. april 2018.

Les mer

NVE revurderer nye effekttariffer etter stor motstand

Per Sanderud sa under Vinterkonferansen at NVE er i tenkeboksen etter all motstanden om forslaget til effekttariffer basert på abonnert effekt.

Les mer

Så mye (lite) har snittshusholdningen betalt for å subsidere vindkraft i Norge

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]

GE - Chatbot

Venter...