20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Tror ikke på elbiler som energilager

Batteriforsker Magnus Thomassen ved Sintef tror elbiler kan bidra til et mer fleksibelt energisystem gjennom å kople seg ut på effekttopper, men veien er lang frem til de kan bruke til de kan bli batterier i lokale strømnett.

Les mer

Forbrukerombudet med klare råd til strømkundene

Med oppdatert strømprisportal er det enklere for kundene å styre unna lokkeavtaler. Forbrukerombudet er fornøyd, men gir likevel kundene noen råd ved valg av strømleverandør.

Les mer

Forventer økt nettleie på 30 prosent

De neste 10 årene er det planlagt investert over 130 milliarder kroner i det norske strømnettet. Dette er en nedgang på om lag 7 prosent eller 9 milliarder kroner i forhold til fjorårets analyse. Til tross for nedgangen øker nettleien med 30 prosent.

Les mer

Vannmagasinene er 86,3 prosent fulle

Det ble en liten nedgang i fyllingsgraden i vannmagasinene i forrige uke. Historisk sett pleier fyllingsgraden å synke litt på denne tiden av året og frem til jul. Det er et resultat av at det brukes mer strøm til å varme opp husene i Norge.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]