20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Bytte av strømmålere har vært en suksess

97 prosent av alle målepunkter i Norge har fått ny strømmåler per januar 2019, ifølge ny statusrapport fra NVE. Investeringskostnadene er også 1 milliard kroner lavere enn forventet.

Les mer

Markedskommentar mai 2019

Hydrologisk balanse var tidlig i mai dårligere enn på samme tid enn i fjor. Nedbør de siste dagene samt varsler om mer nedbør fremover vil dog være med å bedre denne.

Les mer

Markedskommentar uke 19 2019

I løpet av ukens seks første dager har systemprisen variert mellom 40 og 43 øre/kWh, mot 28-40 øre/kWh tilsvarende dager i forrige uke.

Les mer

Bygger Nordens største batteri

Det finske vindkraftselskapet TuuliWatti Oy bygger Nordens største batteri til 3,5 millioner euro i vindparken Viinamäki i Finland.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?