20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Markedskommentar uke 13 2020

Det går mot lysere tider og temperaturen stiger uke for uke. Det gjør sitt til at forbruket blir lavere og spotprisen følger etter. Forrige uke endte på 8,7 øre/kWh for prisområdet NO1 (Østlandet). Denne uken blir enda lavere på rundt 7,6 øre/kWh.

Les mer

Få hjelp med korona-situasjonen

Mange næringer opplever etterspørselssvikt og permitteringer i den unntakstilstand vi befinner oss i, og kraftig fall i oljeprisen har ført til uro i verdensøkonomien. Dette rammer også norske bedrifter.

Les mer

Korona-situasjonen: aktuelle spørsmål og svar om strøm

Det er heldigvis veldig lave strømpriser om dagen, men samtidig medfører Korona-pandemien stor usikkerhet og ulike konsekvenser for mange. Her er noen aktuelle spørsmål og svar knyttet til strøm.

Les mer

Viktig seier for NHOs bedrifter

Regjeringen har onsdag bekreftet at den tredje krisepakken vil inneholde en kompensasjonsordning for bedrifter som sliter som følge av koronakrisen. Krisepakken blir presentert førstkommende fredag.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?