20.02.2012

Kundeservice 2011

Gudbrandsdal Energi har i løpet av året 2011 mottatt 33 821 telefonhenvendelser fra våre kunder.
Statistikken viser at 53 % av samtalene ble besvart i løpet 10 sekunder, 92% innen ett minutt. 97 % i løpet av to minutt og 99 % i løpet av fire minutt.

Dette synes vi er ganske så bra, men vi skal prøve å bedre oss ytterligere.

Vi anser kundens tid som svært verdifull og kostbar for både kunden sjøl og samfunnet. Som kraftleverandør skal vi unngå å stjele av den tiden ved at kundene sitter og venter på å komme igjennom på tlf.

Jan Jansrud/Gudbrandsdal Energi.

Markedskommentar uke 28 2018

Det er fremdeles lite nedbør i værprognosene, men det nå er tendenser til en normalisering av nedbørsmengden i slutten av neste uke.

Les mer

Markedskommentar uke 27 2018

Det er ferietid men kraftmarkedene erfarer allikevel stor aktivitet og vi legger bak oss en uke med sterke priser i både spot- og fremtidsmarkedet.

Les mer

Statnett - Nå importerer vi mye mer strøm

Statnett skriver i en pressemelding at den varme og tørre våren i store deler av Norge har gitt store utslag for energisituasjonen i Norge og Norden.

Les mer

Tørkekrisen - strøm til vatningsanlegg uten fortjeneste

Bøndene opplever en alvorlig tørke i disse dager på grunn av et blokkerende høytrykk som har ligget over Skandinavia i lang tid. Gudbrandsdal Energi kan gi et bidrag ved å selge strømmen uten fortjeneste i perioden juli og august.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]