04.04.2018

Jovial kundeservicerekruttering

Gudbrandsdal Energi viser at de er bransjens beste på kundeservice i ny reklamefilm. Digitalbyrået SEMPRO står for idé og konseptutvikling, Trond Fausa Aurvåg står for regi og Tangrystan står for produksjon.

Gudbrandsdal Energi slipper i disse dager flere reklamefilmer i digitale kanaler om hvordan de rekrutterer ansatte til deres kundeserviceavdeling.

– Ved å personifisere holdningen GE har til å holde seg på topp, ville vi med humor forklare hvordan de hele tiden ligger i hardtrening for å være best. Det er forfriskende med en kunde som er så tillitsfull og fremoverlent i møte med det som for mange nok kunne vært en litt vel «livlig» idé, sier Pål Henrik Roska i SEMPRO. Han er kreatør og kreativ leder bak konseptet.

Norsk kundebarometer har kåret GE best på kundeservice syv år på rad og I 2017  kåret EPSI Rating GE til å ha landets mest fornøyde strøm (fjerne strøm)kunder uavhengig av bransje. I en kategori der det for forbruker kan oppleves å være marginale forskjeller i produktene som tilbys, var det derfor viktig å identifisere de unike egenskapene som skiller GE fra andre leverandører.

Dette er første gang GE lager reklamefilm og de er svært fornøyd med resultatet.

– Dette er det største filmprosjektet vi har lansert og i prosessen har SEMPRO utfordret oss til å tenke annerledes enn tradisjonelle byråer, blant annet ved å ha fokus på digitalt først og tilpasse filmene etter hvem man skal nå, sier Thomas Gundersen i Gudbrandsdal Energi.

Filmene vil bli å se på Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube, Vimeo og GE-TV.

GE Bootcamp - reklamefilm from Gudbrandsdal Energi on Vimeo.

Rapport: Vind- og solkapasitet vil dobles i Sverige før 2030

Fornybarkapasiteten, ekskludert vannkraft, i Sverige er ventet å øke fra 14,8 GW i 2019 til 30,4 GW i 2030, ifølge en ny rapport fra Global Data.

Les mer

Elsikkerhet i Landbruket - Energisenteret

Visste du at nærmere syv av ti branner i landbruket har en elektrisk årsak? Det har Energisenteret i Hunderfossen Eventyrpark tenkt å gjøre noe med.

Les mer

Markedskommentar uke 26 2019

Spotprisene har i uke 26 vært på samme nivå som i forrige uke og har ligget rundt 30 øre/kWh, med mindre variasjoner fra dag til dag.

Les mer

Markedskommentar uke 24 2019

Etter flere uker med store nedbørsmengder er den hydrologiske balansen forbedret med rundt 6 TWh siden starten av juni. Denne uken vil mest sannsynlig ende på normale nedbørsmengder i Norge, men bare rundt halvparten av normalen i Sverige. Fremtidsmarkedet har svekket seg med nesten 2 øre i fronten og rundt et halvt øre på de lengre kontraktene.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?