Gudbrandsdal Energi AS med ny visuell profil

Publisert 16-09-2016

Foto: Tor Ivan Boine. Design: Studio Skeie

Vår nye logo og visuelle identitet skal gi oss et tydeligere, mer moderne og mer helhetlig uttrykk.

Gudbrandsdal Energi ble i 2015 omgjort til konsern og består av Gudbrandsdal Energi Holding (morselskap), Gudbrandsdal Energi AS (marked), Gudbrandsdal Energi Nett AS, Gudbrandsdal Energi Produksjon AS og Gudbrandsdal Energi Fornybar AS.

I 2016 fyller Gudbrandsdal Energi 100 år og vi feirer samtidig at vi i juli passerte 100.000 strømkunder. Hva passer vel da bedre enn å lansere vår nye visuelle profil under jubileumsfeiringen?

For å fremstå mer tydelig, moderne, fremtidsrettet og helhetlig, lanseres nå Gudbrandsdal Energi AS sin nye visuelle identitet. Logoen har blitt ny, og den visuelle profilen har blitt pusset opp. Dette gjenspeiles i selskapets nettsider, sosiale medie-kanaler og materiell generelt.

Kundene våre vil merke dette ved at de møter et nytt design på www.ge.no samt at faktura, nyhetsbrev osv. preges av ny logo og ny layout.

Vi har forsøkt å bevare essensen av den gamle logoen, men har fått frem elementene vann, vind og energi tydeligere. Fargekombinasjonene gir logoen særpreg og gjør den lett gjenkjennelig.

Med vår nye logo og grafiske profil ønsker vi at Gudbrandsdal Energi skal fremstå som en innovativ, offensiv og fremsynt strømleverandør.

Bildene som er benyttet i designet på nettsiden har for øvrig lokal forankring og viser den vakre naturen i Gudbrandsdalen.

Kontaktpersoner:
Bjarne Slapgard: 90022315
Jan Jansrud: 92235261

Kommentarer

Forfatter :

Thomas Gundersen jobber som webansvarlig hos Gudbrandsdal Energi med ansvar for nettsider, SEO, SEM og sosiale medier.