27.06.2013

GE sparer deg for penger

Her kan eksisterende og nye kunder se hvor hurtig de får svar når de ringer Gudbrandsdal Energi. Tid er penger.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energi besvart 63 % av alle innkomne telefonhenvendelser i løpet av 10 sekunder. 81 % av samtalen er besvart i løpet av 20 sekunder og 96 % innen ett minutt. 99 % av alle inkomne samtaler har blitt besvart i løpet 2 minutter.

Vi ser på kundens tid som verdifull og i dagens effektive samfunn er det mange som kan tape store penger på å måtte sitte lenge i tlf. kø for å ordne opp i trivielle saker. I tillegg til at kundene oppnår god pris på strøm hos Gudbrandsdal Energi sparer de også mye penger på å slippe å sitte timesvis i tlf. kø.

Her er tlf. statistikken for de siste 14 dagene

Tlf. statistikk juni 2013

Strøm kan bestilles her: www.ge.no

 

Forbrukertilsynet strammer grepet mot strømselgere

Fra nyttår endrer Forbrukerombudet navn til Forbrukertilsynet, og samtidig trer to lovendringer i kraft som hver for seg kan få stor betydning for markedsføring og salg av strøm.

Les mer

Tror ikke på elbiler som energilager

Batteriforsker Magnus Thomassen ved Sintef tror elbiler kan bidra til et mer fleksibelt energisystem gjennom å kople seg ut på effekttopper, men veien er lang frem til de kan bruke til de kan bli batterier i lokale strømnett.

Les mer

Forbrukerombudet med klare råd til strømkundene

Med oppdatert strømprisportal er det enklere for kundene å styre unna lokkeavtaler. Forbrukerombudet er fornøyd, men gir likevel kundene noen råd ved valg av strømleverandør.

Les mer

Forventer økt nettleie på 30 prosent

De neste 10 årene er det planlagt investert over 130 milliarder kroner i det norske strømnettet. Dette er en nedgang på om lag 7 prosent eller 9 milliarder kroner i forhold til fjorårets analyse. Til tross for nedgangen øker nettleien med 30 prosent.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]