27.06.2013

GE sparer deg for penger

Her kan eksisterende og nye kunder se hvor hurtig de får svar når de ringer Gudbrandsdal Energi. Tid er penger.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energi besvart 63 % av alle innkomne telefonhenvendelser i løpet av 10 sekunder. 81 % av samtalen er besvart i løpet av 20 sekunder og 96 % innen ett minutt. 99 % av alle inkomne samtaler har blitt besvart i løpet 2 minutter.

Vi ser på kundens tid som verdifull og i dagens effektive samfunn er det mange som kan tape store penger på å måtte sitte lenge i tlf. kø for å ordne opp i trivielle saker. I tillegg til at kundene oppnår god pris på strøm hos Gudbrandsdal Energi sparer de også mye penger på å slippe å sitte timesvis i tlf. kø.

Her er tlf. statistikken for de siste 14 dagene

Tlf. statistikk juni 2013

Strøm kan bestilles her: www.ge.no

 

Markedskommentar uke 13 2020

Det går mot lysere tider og temperaturen stiger uke for uke. Det gjør sitt til at forbruket blir lavere og spotprisen følger etter. Forrige uke endte på 8,7 øre/kWh for prisområdet NO1 (Østlandet). Denne uken blir enda lavere på rundt 7,6 øre/kWh.

Les mer

Få hjelp med korona-situasjonen

Mange næringer opplever etterspørselssvikt og permitteringer i den unntakstilstand vi befinner oss i, og kraftig fall i oljeprisen har ført til uro i verdensøkonomien. Dette rammer også norske bedrifter.

Les mer

Korona-situasjonen: aktuelle spørsmål og svar om strøm

Det er heldigvis veldig lave strømpriser om dagen, men samtidig medfører Korona-pandemien stor usikkerhet og ulike konsekvenser for mange. Her er noen aktuelle spørsmål og svar knyttet til strøm.

Les mer

Viktig seier for NHOs bedrifter

Regjeringen har onsdag bekreftet at den tredje krisepakken vil inneholde en kompensasjonsordning for bedrifter som sliter som følge av koronakrisen. Krisepakken blir presentert førstkommende fredag.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?