27.06.2013

GE sparer deg for penger

Her kan eksisterende og nye kunder se hvor hurtig de får svar når de ringer Gudbrandsdal Energi. Tid er penger.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energi besvart 63 % av alle innkomne telefonhenvendelser i løpet av 10 sekunder. 81 % av samtalen er besvart i løpet av 20 sekunder og 96 % innen ett minutt. 99 % av alle inkomne samtaler har blitt besvart i løpet 2 minutter.

Vi ser på kundens tid som verdifull og i dagens effektive samfunn er det mange som kan tape store penger på å måtte sitte lenge i tlf. kø for å ordne opp i trivielle saker. I tillegg til at kundene oppnår god pris på strøm hos Gudbrandsdal Energi sparer de også mye penger på å slippe å sitte timesvis i tlf. kø.

Her er tlf. statistikken for de siste 14 dagene

Tlf. statistikk juni 2013

Strøm kan bestilles her: www.ge.no

 

Elhub er lansert

Elhub er endelig lansert. Med Elhub trenger ikke alle nettselskaper å utveksle data med alle strømselskapene. Begge parter kan isteden kommunisere digitalt med Elhub.

Les mer

Slik produseres strømmen i Europa

Atomkraft, kull og gass er de tre største elektrisitetskildene når det kommer til produksjon i Europa. Solenergi kommer lengre ned på lista.

Les mer

Markedskommentar uke 7 2019

Denne uken har vært mild med temperaturer godt over normalen for årstiden. Mindre forbruk og høy vindkraftproduksjon har gitt lavere spotpriser denne uken. Mildere vær i prognosene kombinert med lavere CO2 –kvotepris har dratt terminmarkedet for kraft betydelig ned denne uken.

Les mer

Må slå ned på useriøse strømleverandører

Energi Norge mener myndighetene må skjerpe innsatsen mot strømselskaper som bryter lover og regler, slik at kundene kan ha tillit til at strømmarkedet gir dem tydelige og gode valgmuligheter.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?