27.06.2013

GE sparer deg for penger

Her kan eksisterende og nye kunder se hvor hurtig de får svar når de ringer Gudbrandsdal Energi. Tid er penger.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energi besvart 63 % av alle innkomne telefonhenvendelser i løpet av 10 sekunder. 81 % av samtalen er besvart i løpet av 20 sekunder og 96 % innen ett minutt. 99 % av alle inkomne samtaler har blitt besvart i løpet 2 minutter.

Vi ser på kundens tid som verdifull og i dagens effektive samfunn er det mange som kan tape store penger på å måtte sitte lenge i tlf. kø for å ordne opp i trivielle saker. I tillegg til at kundene oppnår god pris på strøm hos Gudbrandsdal Energi sparer de også mye penger på å slippe å sitte timesvis i tlf. kø.

Her er tlf. statistikken for de siste 14 dagene

Tlf. statistikk juni 2013

Strøm kan bestilles her: www.ge.no

 

Markedskommentar uke 32 2020

Gjennomsnittsprisen for Østlandet i NO1 denne uken har vært 1,3 øre/kWh. De lave kraftprisene ser ut til å vare til utpå høsten.

Les mer

Fortsatt behov for sterke elbilsubsidier

En evalueringsrapport fra Finansdepartementet og Klima- og miljødepartementer fastslår at det fortsatt vil være behov for elbilsubsidier, men at det norske momsfritaket har gitt reduserte priser og økt etterspørsel etter elbiler.

Les mer

Kraftprisen i juli: 95 prosent lavere enn i 2019

Kraftprisene fortsetter å holde seg svært lave, spesielt i Sør-Norge. Prisen i juli ligger an til å bli hele 95 prosent lavere enn i juli i fjor.

Les mer

Gudbrandsdal Energi får ny eier

Gudbrandsdal Energi AS og Eidsiva Marked AS sine eiere har inngått avtale med Fjordkraft om salg av sine sluttbrukerselskap. Selgerne er Gudbrandsdal Energi Holding AS (GEH) og Eidsiva Energi AS (EE) gjennom sitt felles selskap: Innlandskraft AS.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?