27.06.2013

GE sparer deg for penger

Her kan eksisterende og nye kunder se hvor hurtig de får svar når de ringer Gudbrandsdal Energi. Tid er penger.

I løpet av de siste 14 dagene har Gudbrandsdal Energi besvart 63 % av alle innkomne telefonhenvendelser i løpet av 10 sekunder. 81 % av samtalen er besvart i løpet av 20 sekunder og 96 % innen ett minutt. 99 % av alle inkomne samtaler har blitt besvart i løpet 2 minutter.

Vi ser på kundens tid som verdifull og i dagens effektive samfunn er det mange som kan tape store penger på å måtte sitte lenge i tlf. kø for å ordne opp i trivielle saker. I tillegg til at kundene oppnår god pris på strøm hos Gudbrandsdal Energi sparer de også mye penger på å slippe å sitte timesvis i tlf. kø.

Her er tlf. statistikken for de siste 14 dagene

Tlf. statistikk juni 2013

Strøm kan bestilles her: www.ge.no

 

Sverige har et stort dilemma

Om et par år vil kraftproduksjonen i Sverige en vindstille vinterdag være 1500 MW lavere enn forbruket. En ekstra kald vinter vil underskuddet være 3000 MW.

Les mer

Vattenfall skal levere norsk kraft til Facebook

Vattenfall og Facebook har inngått en langsiktig avtale om levering og kraftbalansering av produksjon fra tre nye norske vindkraftparker.

Les mer

Nettleien blir mer rettferdig

Det er flertall på Stortinget for lik eller likere nettleie, uavhengig av hvor man bor. Nettleien for strøm er gjennomgående dyrere i distriktene enn i byene.

Les mer

Markedskommentar mai 2018

Vi skriver mai måned og snøsmeltingen i fjellet har for alvor kommet igang. Gudbrandsdalslågen og flere andre vassdrag går flomstore. Hvordan påvirker dette strømprisene?

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]