18.05.2015

GE fosser frem i sosiale medier

GE-20000-likere-pa-facebook

Som første strømleverandør i Norge, passerte Gudbrandsdal Energi 20.000 følgere på Facebook sist uke.

I følge tall fra 2014 (kilde: Metronet) er det mer enn 3 millioner nordmenn som bruker dette sosiale mediet. Så mange som 2,4 millioner av disse sjekker Facebook HVER dag. Vi liker, deler, kommenterer, følger, tagger og chatter mer enn noen gang tidligere. Det sosiale medielandskapet fortsetter å vokse på verdensbasis, og i Norge.

Når det kommer til sosiale plattformer, er det Facebook som er kongen. Mark Zuckerbergs hjertebarn står for mesteparten av deling og relasjonsbygging i sosiale medier. Tjenester som Instagram, Google+, LinkedIn, Twitter osv. ser også økt bruk, men ikke på samme nivå som Facebook.

Gudbrandsdal Energi vet å benytte seg av dette, og ser frem til å kommunisere enda mer med sine følgere i fremtiden. På Facebook og på andre sosiale kanaler.

Markedskommentar mai 2019

Hydrologisk balanse var tidlig i mai dårligere enn på samme tid enn i fjor. Nedbør de siste dagene samt varsler om mer nedbør fremover vil dog være med å bedre denne.

Les mer

Markedskommentar uke 19 2019

I løpet av ukens seks første dager har systemprisen variert mellom 40 og 43 øre/kWh, mot 28-40 øre/kWh tilsvarende dager i forrige uke.

Les mer

Bygger Nordens største batteri

Det finske vindkraftselskapet TuuliWatti Oy bygger Nordens største batteri til 3,5 millioner euro i vindparken Viinamäki i Finland.

Les mer

Norsk Kundebarometer 2019

Gudbrandsdal Energi ble for 9. gang kåret til å ha landets mest fornøyde strømkunder. Selskapet fikk hele 4 stjerner i 2019-undersøkelsen. Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]
Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?