23.01.2014

92 prosent av telefonene besvart innen ett minutt

Vi har gått igjennom telefonstatistikken vår og sett på noen tall for 2013.

Det vi fant var at av de 51.761 telefonene som ble ringt inn til vårt kundesenter i 2013 ble hele 92% besvart innen det var gått ett minutt.  De aller fleste (63%) ble faktisk besvart før det var gått 10 sekunder.

Vårt mål for 2014 vil være å bli enda bedre!

92 prosent besvart innen ett minutt

 

 

Nesten 90% av nettselskapene unngår funksjonelt skille

De aller fleste nettselskapene slipper unna det såkalte funksjonelle skillet, etter at Kristelig Folkeparti denne uken besluttet å støtte Senterpartiets forslag om å sette grensen ved 30.000 nettkunder.

Les mer

Blockchain vil bli like viktig som internett

Blockchain-teknologi kan senke transaksjonskostnadene og åpne nye muligheter i kraftmarkedet, ifølge ekspertene på Energi Norges fremtidsseminar denne uken.

Les mer

Halve Norge har fått ny smart strømmåler

NVE forteller at ved utgangen av 2017 hadde halvparten av norske strømkunder fått installert en ny, smart strømmåler.

Les mer

Forbrukertilsynet: Strømbransjen på klagetoppen i 2017

Strømbransjen var sammen med avisbransjen og mobilbransjen på klagetoppen hos Forbrukertilsynet i året som gikk.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]