23.01.2014

92 prosent av telefonene besvart innen ett minutt

Vi har gått igjennom telefonstatistikken vår og sett på noen tall for 2013.

Det vi fant var at av de 51.761 telefonene som ble ringt inn til vårt kundesenter i 2013 ble hele 92% besvart innen det var gått ett minutt.  De aller fleste (63%) ble faktisk besvart før det var gått 10 sekunder.

Vårt mål for 2014 vil være å bli enda bedre!

92 prosent besvart innen ett minutt

 

 

Markedskommentar mai 2018

Vi skriver mai måned og snøsmeltingen i fjellet har for alvor kommet igang. Gudbrandsdalslågen og flere andre vassdrag går flomstore. Hvordan påvirker dette strømprisene?

Les mer

Gudbrandsdal Mobil – første kunde er portert

Gudbrandsdal Mobil blir Innlandets første mobiloperatør, og nå er første kunde portert. Tidligere administrerende direktør i selskapet, Bjarne Slapgard, har lenge gledet seg til å bil mobilkunde hos Gudbrandsdal Mobil, som ligger under Gudbrandsdal Energi AS.

Les mer

Slik svingte strømprisene i forrige uke

Som sluttkunder betaler forbrukere en strømpris som består av strømpris, nettleie, elavgift og merverdiavgift. Av disse er det strømprisen som svinger mest.

Les mer

Norsk Kundebarometer 2018

Gudbrandsdal Energi ble bransjevinner og fikk 5 stjerner i Norsk Kundebarometer 2018. Med 5 stjerner så er vi stolte av å ha begeistrede kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Les mer
Skriv hva du leter etter og trykk [Enter]